Незважаючи на серьозні зміни, новий G-Class отримав знайому всім зовнішність, для якої використали більш округлі форми та сучасну діодну оптику. Також виробник залишив деякі класичні елементи, без яких G-Class втратив би власну харизму. Мова йде про двері на виступаючих петлях, запасне коесо на двері багажного відсіка та незмінні ручкі відкривання дверей. Завдяки збільшенню ширини кузова, новачок має приземистий вигляд та пропонує достатньо місця попереду, адже попередник не міг похвалитися необхідним для комфорта простором.
В середені G-Wagen не знехтував історичними елементами, які виражаються у ручці для переднього пассажира та хромованих деталях та клавіш вибору режимів руху. Зберіглася висока посадка одія та переднього пассажира. Але найбільше в очі впало покращення якості оздоблюючих матеріалів та рівня зборки.
За додаткову плату клієнтам пропонується цифрова панель приадів у вигляді віртуального кокпіту, яка складається з двох 12,3-дюймових екранів. Керування функціями реалізовано через систему Comand з сенсорними панелями на рульовому колесі. Продовжують довжеленний список обладнання: прозорий люк на даху, камера кругового огляду, стереосистема Burmester та тризонний клімат-контроль.
На початку продажів до дилерськіх центрів потраплять лише дві модифікацію позашляховика з індексами G500 та G63. Трохи згодом на ринок вийде турбодизельний варіант G 350D. Але залишимо технічні особливості кожної з цих версій для журналів, адже нам випала нагода в реальних умовах випробувати новенький Mercedes-AMG G 63, який вже є у продажу за ціною від 180 тисяч євро. Під капотом найпотужнішого G-Class встановлюється 8-циліндровий бензиновий силовий агрегат об҆ ємом 4 літра. Завдяки двом турбонагнітачам він розвиває 577 к.с. максимальної потужності та 850 Нм крутного моменту.
В парі з двигуном агрегатується 9-ступенева автоматична коробка перемикання швидкостей. Розгін з 0 до 100 км/год у G 63 триває всього 4,6 секунди. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці у 240 км/год. При цьому середня витрата пального в порівнянні з попередником значно скоротилась і складає 12 літрів на кожні 100 км пробігу.
Новий G-Wagen крім міськіх шляхів дуже впевнено відчуває себе на бездоріжжі, адже виробник залишив йому повний привід з усіма блоківаннями, як між осьовими та і між колісними. Водночас значно покращилась керованість за межами бездоріжжя. Навіть в порівнняні з одним із своїх головних конкурентів, моделлю Range Rover, німець відчувається більш різноплановим автомобілем. Єдиним суттєвим недоліком залишається шум, який посилюється з виходом на максимальні швидкості. Крім керування також було вдосконалено систему гальмування, що в решті решт збалансувало поведінку автомобіля в різних дорожніх умовах. Маса позашляховика складає 2,5 тони, що на 170 кг меньше ніж у минулого покоління. Збільшений на 10 см кліренс покрашив і без того відмінну прохідність G-Wagen через водні перешкоди.
Збільшені габарити кузва призвели до появи додаткового корисного об҆ єму багажника. Але говорити про місткій багажний відсік не доводиться, адже у Range Rover він на багато більший. Втім розмістити там невеликі речі двох задніх пасажирів можна без проблем.
Порівняльна таблиця тесту (максимальна кількість балів при оцінці - 10)
Параметри |
Range Rover |
Mercedes-benz G-Wagen |
Зовнішній вигляд |
9 |
10 |
Базова комплектація |
8 |
7 |
Опції (пакет) |
9 |
8 |
Якість матеріалів обробки інтер’єру |
9 |
10 |
Прохідність |
10 |
10 |
Шумоізоляція |
9 |
9 |
Розгін |
9 |
10 |
Гальмування |
8 |
9 |
Престижність володіння |
10 |
10 |
Втрата в ціні |
7 |
8 |
Вартість |
7 |
5 |
Безпека |
10 |
10 |
Витрати пального |
7 |
8 |
Витрати на обслуговування |
6 |
5 |
Керованість |
8 |
8 |
Дизайн |
9 |
10 |
Індивідуальність |
9 |
9 |
Вартість додаткового обладнання |
8 |
7 |
Дилерська мережа |
7 |
7 |
Надійність |
9 |
9 |
Всього: |
168 |
169 |
Місце: |
2 |
1 |
Порівнюючи новий Mercedes-benz G-Class з Range Rover намітилась тенденція, за якою німець випереджає британця по деяким ключовим позиціям. З перевагою лише у один бал переміг новий G-Wagen, але занадто радіти цій перемозі зарано, адже лише клієнти мають можливість віддати належне тому чи іншому автомобілю…